دید در شب با دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : negaco

بسیاری از افراد هنگام نصب دوربین مدار بسته در طول روز هیچ مشکلی ندارند، اما بیشتر مشکلات پس از نصب این نوع دوربین ها شب هنگام روی می دهد در این مقاله و مقاله بعدی به نشانه ها و علائم پوشش این دوربین ها اشاره خواهیم کرد.

مشکلات دید در شب دوربین مدار بسته

عدم نمایش تصویر در شب

بزرگترین مشکل این است که به هیچ وجه چیزی در صفحه نمایش نمی بینند. بهتر است زاویه دید دوربین مدار بسته را چک کنید و مطمئن شوید دوربین قدرت دارد و تضمین کنید اتصالات درست هستند و مادون قرمز دوربین روشن است. اگر همه چیز درست بودند جلوی دوربین بایستید و زاویه دید آن را ببندید. اگر شما دوربین را در فضایی قرار داده اید که چیزی در آن نمی بینید، مادون قرمز به سطح پشت دوربین خورده و شی را نمایش می دهد.

افت ولتاژ

یکی از مشکلات در این زمینه افت ولتاژ است. وقتی IR روشن می شود جریان برق تقاضای دوربین مدار بسته بیشتری دارد، اگر کابل خیلی طویل باشد یا مسی نباشد با افت ولتاژ مواجه می شوید که باعث خاموش شدن دوربین مدار بسته می شود. روشن شدن IR باعث خاموش شدن دوربین مدار بسته می شود و تا زمانیکه IR روشن است دوربین مجدد روشن و خاموش می شود. با افت ولتاژ تصویر نمایش داده شده از سوی دوربین مدار بسته چندان با کیفیت نیست. اگر از کابل CAT5 برای متصل شدن به دوربین ها به DVR و عرضه جریان برق استفاده کردید مطمئن باشید کابل فلزی یا آلومینیومی دارید.

بدتر شدن تصویر دوربین های مدار بسته در شب

وقتی مادون قرمز روی دوربین مدار بسته سویئچ می شود اگر جریان برق به اندازه کافی قوی نباشد باعث ایجاد مشکل می شود. طول کابل را نمی توانید افزایش دهید زیرا در اثر افزایش کابل با افت ولتاژ مواجه خواهید شد.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: